Thursday, February 5, 2009

MOVIE - Marley&Me

Marley &Me / Eu & Marley


Gen: comedie
Actori: Owen Wilson, Jennifer Aniston
Regia: David Frankel
Nota IMDb: 7,3/10 (in 05.02.2009)
Nota mea: 8,5/10

Un film pe care il recomand tuturor dar cu precadere celor care au un pet (trust me, posesorii de animalute de companie vor pricepe mult mai bine filmul). Personal, mie acest film mi-a parut o comedie-drama mai degraba. Pe parcursul intregului film m-am gandit la gagautza al meu, Oscar.

Povestea filmului: John si Jennifer sunt un cuplu de proaspat casatoriti. Pentru ca ii era teama de ceasul biologic a lui Jennifer si sfatuit de un coleg, John decide sa ii faca acesteia o surpriza: un catel. Asa apare in viata lor Marley, un pui de labrador nastamparat care le va umple vietile cu multe zambete dar si cu nervi: mobila roasa, bijuterii inghitite, etc. Povestea va las sa o savurati voi singuri.

Plusuri: Un film dragalas, ca pentru iubitorii de animale. Surprinde foarte foarte bine ce inseamna sa ai un catel (eu vorbesc din experienta desi Oscar al meu a fost un cumintel de cand a fost micut). Vi-l recomand cu caldura.

Minusuri: Scenariul nu e atat de impresionat, povestea filmului nu e presarata cu prea mult suspans. Actiune veti avea din plin insa (la cate nazdravenii va face labradorul Marley).
Inca un minus important: servetelele. Eu am plans mai pe la final, dar nu o lacrima doua ci cu hohote. (posesorii de animale ma vor intelege de ce).

Concluzie: Trebuie sa recunosc ca, daca vedeam filmul asta acum vreo 3 ani, inainte de a-l avea pe Oscar, nu ma impresiona prea mult! Spuneam poate: "Da, dragut film!" Ei dar il am pe Oscar si acum pot sa exclam: "Super filmul, e o lectie buna despre dragostea fata de prietenul tau necuvantator!"

1 comments:

Diana March 23, 2009 at 3:24 AM  

Si eu am plans pe final :( cred ca e tare dureros,nici nu vreau sa ma gandesc cum va fi cand voi ajunge si eu sa traiesc momentul despartirii, dar mai e muuuuult pana atunci!

Google Translate

Google-Translate-Chinese (Simplified) BETA Google-Translate-English to French Google-Translate-English to German Google-Translate-English to Italian Google-Translate-English to Japanese BETA Google-Translate-English to Korean BETA Google-Translate-English to Russian BETA Google-Translate-English to Spanish
Powered by
+ Grab this widget
LinkWithin Related Stories Widget for Blogs

Recent comments

My Music


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones

Zelist

Ora Romaniei

Contacteaza-ma la:

prezentul_simplu@yahoo.com

Pagini accesate


website statistics software

Vizitatori unici

Vizitatori online

De unde ma viziteaza

Site Meter

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP