Thursday, March 19, 2009

Viroza respiratorie


Raceala este una dintre cele mai cunoscute si mai comune boli, ale carei semne sunt recunoscute cu usurinta de fiecare. Ea se manifesta prin: dureri de gat sau inrosirea acestuia, dureri de cap, febra, infundarea nasului sau scurgerea de secretii nazale, stranut si respiratie dificila pe nas. Ele apar la 2-3 zile de la infectare si dureaza intre 2 si 14 zile. Daca simptomele persista mai mult de doua saptamani, inseamna ca aceasta este mai mult decat consecinta unei raceli, ea poate fi consecinta unei alergii.

In cazurile necomplicate, este necesar doar tratamentul simptomatic:
- repaus la pat
- paracetamol pentru febra
- aport crescut de lichide
- gargara cu apa calda cu sare
- vitamina C (pt cine o tolereaza, eu nu prea)
Antibioticele nu sunt necesare, intrucat ele nu distrug virusurile, ele fiind utile doar in cazul unor complicatii bacteriene, ca sinuzita sau infectiile ala gatului.


Din experienta mea de anul asta, pot sa va spun ca Coldrexul luat la greu timp de 4 zile, cu propolis cu miere si gargara cu sare nu si-au facut efectul. M-am trezit cu gatul inflamat, nasul ca vai de el, ba ea uscat si ma ustura, ba imi curgea de mama focului (vineri am consumat vreo 10 pachete de servetele de nas). Ca norocul ca eu nu prea fac febra (eu zic ca se datoreaza faptului ca nu mai am amigdale de pe la 4 ani si astfel fac fabra foarte rar, doar in cazuri complicate tare).

Asa ca eu am trecut pe Zinat, de 500 mg de 2 ori pe zi, alaturi de Coldrex tablete de 3 ori pe zi si miere si gargara cu sare pt gat (fara propolis pt ca tinctura de propolis are alcool si nu merge cu antibioticul).


Daca simtiti ca raceala nu cedeaza dupa cateva zile cu paracetamol (Paraceamol Sinus, Coldrex, etc), mergeti la medic pentru a va prescrie antibioticul potrivit. Nu luati NICIOADATA antibiotice dupa ureche!

0 comments:

Google Translate

Google-Translate-Chinese (Simplified) BETA Google-Translate-English to French Google-Translate-English to German Google-Translate-English to Italian Google-Translate-English to Japanese BETA Google-Translate-English to Korean BETA Google-Translate-English to Russian BETA Google-Translate-English to Spanish
Powered by
+ Grab this widget
LinkWithin Related Stories Widget for Blogs

Recent comments

My Music


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones

Zelist

Ora Romaniei

Contacteaza-ma la:

prezentul_simplu@yahoo.com

Pagini accesate


website statistics software

Vizitatori unici

Vizitatori online

De unde ma viziteaza

Site Meter

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP