Thursday, March 19, 2009

Pilates - Exercitii pt spate

Eu am niste probleme cu spatele de la viata preaaa sedentara si pozitie incorecta pe scaun, asa ca am cautat niste exercitii pentru spate si am inceput sa le practic. Nu va pot spune inca daca da rezultate pt ca, pe timpul virozei nu le-am mai facut si tocmai ce ma incepusem la ele cand am racit.
Eu spun ca merita incercate, se fac repede si sunt foarteee bune pt muschii spatelui (credeti-ma, nu vreti sa ajungeti sa aveti dureri de spate sau sa va amorteasca picioarele/parti din picioare din cauza tasarii vertebrelor si a atrofierierii musculaturii spatelui).

Videoclipul e de pe videojug. Dati CLICK pe el ca sa il vizionati:


Pilates:Pilates: How To Strengthen Your Back


Spor la sport!

0 comments:

Google Translate

Google-Translate-Chinese (Simplified) BETA Google-Translate-English to French Google-Translate-English to German Google-Translate-English to Italian Google-Translate-English to Japanese BETA Google-Translate-English to Korean BETA Google-Translate-English to Russian BETA Google-Translate-English to Spanish
Powered by
+ Grab this widget
LinkWithin Related Stories Widget for Blogs

Recent comments

My Music


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones

Zelist

Ora Romaniei

Contacteaza-ma la:

prezentul_simplu@yahoo.com

Pagini accesate


website statistics software

Vizitatori unici

Vizitatori online

De unde ma viziteaza

Site Meter

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP