Saturday, March 7, 2009

Slumdog Millionaire

Vagabondul milionar (trad. ro)
Gen: drama, actiune;
Actori: Dev Patel, Freida Pinto;
Regia: Danny Boyle, Loveleen Tandan
Nota IMDb: 8,6/10 (in 08.03.2009)
Nota mea: 10/10

Sincer, nici nu stiu daca mai are rost sa scriu despre un film cu 10 nominalizari la Oscar si 8 premii Oscar adjudecate...mai e nevoie de cuvinte? Totusi voi scrie cateva impresii.

Prima data m-am uitat pe cinemagia la cateva secvente din film. India, concursul "vrei sa fii milionar?"...nu m-a impresionat prea mult.
Totusi, auzind ca filmul va fi nominalizat la Oscar, mi-am propus sa-i dau totusi o sansa (doar nu o fi toti membrii Academiei tampiti). :) Deci, prima impresie nu a fost prea buna.

Reactia mea dupa ce am vazut filmul? OAAAU! L-am vizionat cu sufletul la gura pana la sfarsit. Actiunea superba, drama personajelor surprinsa in cele mai mici amanunte, India aratata in ipostazele ei urate...lupta pentru supravieturire, dragostea, speranta si....destinul.

Un film deosebit....si cu asta am incheiat orice caracterizare a acestui film.

Il recomand cu drag pentru ca e un film bine realizat, cu un scenariu exceptional. Si poate sunteti si voi curiosi ce film e asta de a castigat atatea premii Oscar....o fi meritand el premiile alea nu?

Filmul e lansat deja pe dvd deci poate fi achizitionat sau inchiriat din magazinele de profil.


0 comments:

Google Translate

Google-Translate-Chinese (Simplified) BETA Google-Translate-English to French Google-Translate-English to German Google-Translate-English to Italian Google-Translate-English to Japanese BETA Google-Translate-English to Korean BETA Google-Translate-English to Russian BETA Google-Translate-English to Spanish
Powered by
+ Grab this widget
LinkWithin Related Stories Widget for Blogs

Recent comments

My Music


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones

Zelist

Ora Romaniei

Contacteaza-ma la:

prezentul_simplu@yahoo.com

Pagini accesate


website statistics software

Vizitatori unici

Vizitatori online

De unde ma viziteaza

Site Meter

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP