Tuesday, February 24, 2009

FOARTE IMPORTANT!!!

Pentru ca blogul meu initial, "My world" era putin cam complicat si prea am amestecat toate in el, am decis sa fac unele schimbari.

Prin urmare, incepand de azi, am urmatoarele 3 bloguri de care ma voi ocupa foarte bine:

1. PREZENTUL SIMPLU - adresa: www.prezentul-simplu.blogspot.com
- cu articole din presa, cinema, tv, locuri turistice

2. KITCHEN FOR DUMMIES - adresa: www.retete-culinare-ilustrate.blogspot.com
- cu retete simple pt nepriceputi/nepricepute, asa, ca mine :)

3. JURNAL - adresa: www.ioana-jurnalulmeu.blogspot.com
- povesti din viata mea si a lui Oscar, mai ales Oscar... :))

Acestea le puteti vedea si la profil.

Foarte important pentru aceia dintre voi care ma aveti in lista de bloguri: va rog frumos sa schimbati adresa blogului meu (treceti care blog doriti, oricum din fiecare blog voi face o legatura de link spre celalalte bloguri).

Daca aveti intrebari, va raspund aici sau pe chat.

Multumesc pentru intelegere si va astept pe la mine! Pupici.

0 comments:

Google Translate

Google-Translate-Chinese (Simplified) BETA Google-Translate-English to French Google-Translate-English to German Google-Translate-English to Italian Google-Translate-English to Japanese BETA Google-Translate-English to Korean BETA Google-Translate-English to Russian BETA Google-Translate-English to Spanish
Powered by
+ Grab this widget
LinkWithin Related Stories Widget for Blogs

Recent comments

My Music


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones

Zelist

Ora Romaniei

Contacteaza-ma la:

prezentul_simplu@yahoo.com

Pagini accesate


website statistics software

Vizitatori unici

Vizitatori online

De unde ma viziteaza

Site Meter

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP