Thursday, February 26, 2009

Leapsa cu poza funny

Am primit leapsa aceasta de la Laura A, careia ii multumesc frumos ca s-a gandit sa mi-o paseze si mie. Trebuie sa alegem o poza funny din albumul nostru si sa o publicam. Si uite asa am constatat eu ca nu prea am poze funny, din pacate! ...:((
Asa ca am pus una cu Oscar al meu. (desi filmuletele cu el sunt mult mai funny)
Poza e facuta in 2007, la primul lui Craciun, cand s-a ascuns sub beteala. :)
Daca gasesc una si cu mine, o sa o adaug ulterior.

Dau mai departe leapsa cu poza funny Lissei, Flor, Dianei si Laviniei.

1 comments:

Anonymous,  February 26, 2009 at 6:54 PM  

Multumesc Ioana pentru leapsa,am sa caut si eu o poza cat mai funny...chestia e ca nu prea am ,te pup!

Google Translate

Google-Translate-Chinese (Simplified) BETA Google-Translate-English to French Google-Translate-English to German Google-Translate-English to Italian Google-Translate-English to Japanese BETA Google-Translate-English to Korean BETA Google-Translate-English to Russian BETA Google-Translate-English to Spanish
Powered by
+ Grab this widget
LinkWithin Related Stories Widget for Blogs

Recent comments

My Music


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones

Zelist

Ora Romaniei

Contacteaza-ma la:

prezentul_simplu@yahoo.com

Pagini accesate


website statistics software

Vizitatori unici

Vizitatori online

De unde ma viziteaza

Site Meter

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP