Tuesday, February 3, 2009

Leapsa

Am primit leapsa de la draga mea Laura A care si ea a primit-o de la Ina. Trebuie sa raspundem la intrebarea: Ce lucruri (in materie de decoratiuni ) nu v-ati pune niciodata in casa?

Eu, personal nu imi voi pune vreodata in casa:
- mobila voluminoasa (imi plac camerele aerisite, cu mobilier mai putin)
- perdele rosii sau alte culori tipatoare (votez cu crem)
- perdele albe, de alea romanesti dese si oribile (nu stiu daca intelegeti de care vorbesc)
- mileuri (mi se par groaznice si a apus de mult vremea lor)
- covoare voluminoase (alea persane dintr-un colt in altul al camerei)
- flori de plastic (dar florile uscate imi plac si am)
- bibelouri din anii '90 (alta e treaba cu statuetele de bronz, lut ars, imi plac)
- masuta de cafea pe roti in sufragerie
- cabina de dus in baie (nu imi place, prefer o cada larga, preferabil cu hidromasaj)
- neon in loc de becuri de tipul economic, cu consum redus de energie (neonul nu e bun la ochi)
- tavan fals (am auzit eu ca face mucegai in timp)
- lustre uriase (simplu e mai frumos intotdeauna)
Ajunge? Astea mi-au venit acum in cap dar daca mai stau si ma gandesc, mai imi vin mie idei, sigur!
Si dau leapsa mai departe la urmatoarele 4: Amalia, Edith, Cristina si Isabela. (ca tot e 4 februarie in 10 minute si va fi ziua mamicii mele)

2 comments:

LauraAdamache February 4, 2009 at 7:43 AM  

Nici eu nu suport mobila voluminoasa si lucioasa tip comunist si nci perdelele albe cu multe ochiuri, volanase ,floricele si super incarcate. Mie neonul imi da impresia ca sunt in supermarket nu stiu de ce, oricum tare nu imi place nici mie.
Te pup Ioana draga si multumesc ca ai raspuns!!

LauraAdamache February 4, 2009 at 8:11 AM  

Ioana draga mea iarta-ma te rog ca am uitat ce e mai important. La multi multi ani mamei tale cu multa sanatate, fericire si implinirea tuturor dorintelor!!

Google Translate

Google-Translate-Chinese (Simplified) BETA Google-Translate-English to French Google-Translate-English to German Google-Translate-English to Italian Google-Translate-English to Japanese BETA Google-Translate-English to Korean BETA Google-Translate-English to Russian BETA Google-Translate-English to Spanish
Powered by
+ Grab this widget
LinkWithin Related Stories Widget for Blogs

Recent comments

My Music


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones

Zelist

Ora Romaniei

Contacteaza-ma la:

prezentul_simplu@yahoo.com

Pagini accesate


website statistics software

Vizitatori unici

Vizitatori online

De unde ma viziteaza

Site Meter

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP